Forum

Forum

Welkom op het Olympus forum.
Ontmoet hier mede-Olympus-gebruikers, ontdek tips & tricks van anderen en deel je mooiste foto’s!

Je dient in te loggen om een nieuw onderwerp of bericht aan te maken. Inloggen · Registreren

verkocht mijn 40-150-pro lens

De meeste olympus-enthousiasten zullen zeer verbaasd zijn dat ik deze lens nauwelijks gebruik, en daarom wil verkopen
De 40-150 is een supergoeie lens, die niet past bij mijn manier van kijken en fotograferen; Ik kijk of heel dichtbij (macro) of erg ver weg (vogels), Ik zal even uitleggen hoe dat komt : ik fotografeer zittend vanuit mijn scootmobiel en langs de fietspaden kijk ik uit naar alle klein spul voor macro-foto's waar ik bij kan komen.
ik fotografeer ook graag vogels, maar omdat die me aan horen komen zitten ze ver weg en gebruik ik de 300-pro-lens (ben ik dolblij mee).
De 40-150 is best voor het middengebied, waar ik dus niet bij kan, en waar de vogels al weggevlogen zijn omdat ze mijn scootmobiel horen aankomen

Alles zit erbij, aankoopbon, extra-garantieplan, orginele verpakking, zonnekap; etc

ik heb de lens gekocht op 27-okt 2017 bij Foto Konijnenberg in DenHam, met extra 2jaar garantie (ik kan de aankoopbon tonen)

mijn prijs is E 900,00

Deze lens is verkocht !

Mooi, gefeliciteerd!

Translate ยป