Forum

Forum

Welkom op het Olympus forum.
Ontmoet hier mede-Olympus-gebruikers, ontdek tips & tricks van anderen en deel je mooiste foto’s!

Je dient in te loggen om een nieuw onderwerp of bericht aan te maken. Inloggen · Registreren

Welke Om-d ga ik nemen

Mag ik mij even voorstellen, ik ben Anne -René van Wissen en nog niet in het bezit van een Olympus. Op dit moment ben ik mij nog heel erg aam het oriënteren op de M5ii en de M1ii.

Wat is wijsheid, dit omdat het echt hobby is. De foto’s zijn vooral van mijn hondjes en van mijn familie. Ik ben ook wel geïnteresseerd in macro en astrofotografie.

Heb je tips.....graag 🙂

Hallo Anne-René,

Welkom hier. Het is natuurlijk erg moeilijk om voor een ander een camera te adviseren. De E-M1.2 is natuurlijk een prachtcamera, maar misschien wat overdreven (en duur) om mee te beginnen. Het grootste verschil in techniek met de E-M5.2 is dat de 1 echt op snelheid gebouwd is.  Voor Astrofotografie niet zo belangrijk, maar misschien wel als je je honden ook in volle actie wilt fotograferen. Probeer anders eens een van de camera's via het Olympus test en wow programma

https://wow.olympus.eu/nl_NL/

Of kijk of iemand hier bij jou in de buurt woont en samen met eens op pad wil en je zijn/haar camera laten proberen. Succes!

Welkom op het forum.

Voor jou te beperkt denk ik, maar ik heb de E-M 10 II en als ik zie wat zo´n instapper al kan denk ik dat je met de 5 of de 1 een prima camera zult hebben.

Translate »