Forum

Forum

Welkom op het Olympus forum.
Ontmoet hier mede-Olympus-gebruikers, ontdek tips & tricks van anderen en deel je mooiste foto’s!

Je dient in te loggen om een nieuw onderwerp of bericht aan te maken. Inloggen · Registreren

Nieuw Olympus gebruiker

Hallo allemaal,

Over enkele dagen mag ik mijn E-M1 Mark II afhalen. Heb er meteen de 07-14mm en de 12-40mm, beiden uit de pro serie bijgekocht. Aangezien in België een aktie loopt van de invoerder, ben ik nu op de kar gesprongen.  Momenteel is de camera 300€ gezakt in aankoopprijs, daarnaast heb ik toch een batthouder er cadeau bijgekregen die toch ook 280€ kost. Met de extra batt die eveneens aangeschaft is, hoef ik me geen zorgen te maken tijdens de fietsreizen.

Reeds enige tijd ben ik op zoek naar ander fotomateriaal. Ik wilde iets degelijks hebben, dat minstens aan de 2 volgende zaken moest voldoen! Het moet in de stuurtas  passen met de 2 lenzen erbij. Daarnaast moet het water en stofvrij zijn. Olympus is voor mij daar als beste uit gekomen. Het is eveneens een topmerk dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Liefst 4 verschillende (dealers) heb ik bezocht. Om meteen met de deur in huis te vallen, de eerste twee bezochte... wel dat zijn voor mij geen verdelers. De derde, die deed toch moeite om te luisteren. De vierde en laatste, dat is nu iemand die er kennis van had als Olympus gebruiker. Bij de dealer waar ik aangekocht heb, zijn er eveneens enkele langeafstandsfietsers die met Olympus werken, en hun toestel blijft werken doorheen de regen en stof die ze onderweg verwerken.

Uiteraard kwam bij de aankoop de service tersprake. België is een klein land, Olympus.be wordt via Frankrijk bediend. Maar de service gaat rechtstreeks via de dealer. Mijn toestel zou in geval van defect richting Duitsland gestuurd worden.

Nog enkele dagen geduld hier voor me, en de Olympus pret kan ook beginnen.

Met vriendelijke groet,

Hallo Bruno,

Welkom op dit forum.
Je gaat vast veel plzier krijgen van je nieuwe kamera.

Groeten.
Alwin

Veel plezier met je nieuwe camera. Als je hem registreert op de Olympus site wordt hij de eerste 30 maanden bij een eventuele storing door Olympus bij je thuis opgehaald en (meestal binnen een week) gerepareerd terug bezorgd. Volgens mij worden alle reparaties tegenwoordig in Portugal uitgevoerd.

Foto's online te zien.

Op de site My Olympus onder de naam Westhoeker, plaats ik af en toe een foto. Ga gerust eens zien.

Met vriendelijke groet.

Translate »