Forum

Forum

Welkom op het Olympus forum.
Ontmoet hier mede-Olympus-gebruikers, ontdek tips & tricks van anderen en deel je mooiste foto’s!

Je dient in te loggen om een nieuw onderwerp of bericht aan te maken. Inloggen · Registreren

Paas weekend

Hi,

Ik wens iedereen een gezellig en zonnig paasfeest!

Groeten
Alwin

Geüploade bestanden
  • P3104639.jpg

Ze staan er mooi op. Jij ook prettige paasdagen.
Hier (Portugal) is er maar 1 paasdag en ook maar 1 kerstdag, maar worden beide ruimschoots gevierd, ook commerciël natuurlijk.

dan hebben ze dus vandaag bij Olympus in Coimbra mooi aan mijn EM-1 kunnen werken   🙂 🙂 hoop hem snel weer terug te hebben.

Ik hoop het Bert 🙂
Zitten ze in Coimbra ? Ik dacht meer richting Lissabon.

hier zitten ze

Geüploade bestanden
  • prtscr-2018-04-03-om-21.13.15.jpg

Daar ben ik meer dan 100 keer langs gekomen op weg naar het ziekenhuis, je kunt het vanaf de snelweg niet zien.
Dank je wel, weer wat geleerd en misschien wel handig, je weet het maar nooit.
Ongeveer 60 km van mij vandaan.

Camera is al op weg naar Schiphol, morgen of overmorgen weer in mijn tas....

Hoe is het nu met je gezondheid?

Mag op wat minder kracht en opletten met wat ik eet, zeker niet klagen Bert.
Wandel veel en lang, maar te steile bergpaden zijn niet meer mijn favoriet.
Tegenwoordig nog maar 1 MRI+TAC scan en bloedonderzoeken per jaar.
Helaas nog wel de pot-a-cath dus elke 2 maanden even naar ziekenhuis voor doorspoelen, maar dat is snel klaar en Coimbra is geen vervelende stad om te vertoeven.
Poosje terug 2 plekjes huid weggehaald, 2 verschillende soorten maar gelukkig beide ingekapseld.

Goed om te horen, dat was in onze Pentax-tijd wel even schrikken....

Dat was het zeker. Triest dat van een van onze mede Pentaxianen (naam bekend) zijn vrouw het niet overleefd heeft.
Fijne tijd en veel steun daar gehad.

Dat van het overlijden heb ik niet meegekregen, wel het drama van Rob R.....s  (zoek maar eens op het forum), daar werd ik erg stil van.   Ik kijk er nog regelmatig vanwege de fijne sfeer daar.  Als ik oooooooit weer een dslr zou kopen zou het weer een Pentax worden.

Van Rob heb ik via een andere weg onder ogen gekregen, zo jong nog.

Was een heel fijne sfeer daar, alleen daarvoor zou ik nog een Pentax kopen. 😉

Translate »